سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسول خدا فرمود : «هان ! شما را از دشمن ترینِ آفریدگانْ نزد خداوند متعال، باخبر سازم ؟». گفتند : «آری، ای رسول خدا !» .فرمود: «کسانی که با زنان همسایگانِ خویش، زنا می کنند». [جامع الأحادیث]
فرصت دلدادگی
شکوائیه امام عصر (عج) از یاران،دوستان و منتظران
  • نویسنده : یکی مثل تو:: 86/9/13:: 4:40 عصر
  • کیستم من؟ ای که در هر روز و شب
    می کنی از حق ظهورم را طلب
    کیستم من؟ لاف عشقم می زنی
    نام من بر لوح قلبت می زنی
    کیستم من؟ ساعتی با من خوشی
    ساعتی با نفس اهریمن خوشی
    کیستم من؟ ای به حقم ناشناس
    با تو هستم ای همیشه نا سپاس
    بارها در غصه ام انداختی
    بارها دیدی مرا نشناختی
    بارها دیدم تو را کردم سلام
    تو جوابم را ندادی یک کلام
    بارها دیدم که در هر انجمن
    مست ابیات منی غافل زمن
    بارها دیدم گنه کاری تو
    گریه کردم بر تبه کاری تو
    بارها با هر گناه و هر بدی
    آمدی سیلی به روی من زدی
    بس کنم من دیگر این گفت و شنود
    عقده بود و در گلویم مانده بود
    هر چه بود ایام آن دوران گذشت
    هرچه کردی هر چه بودی آن گذشت
    حالیا از نو عمل آغاز کن
    باب عشق دیگری را باز کن
    نیستی تنها تو در فکر فرج
    روز و شب باشد مرا ذکر فرج


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 11012
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 1
    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    فرصت دلدادگی
    یکی مثل تو

    .......... لوگوی خودم ........
    فرصت دلدادگی
    .......لوگوی دوستان ........

    ....... لینک دوستان .......
    غایب همیشه حاضر
    گلشن راز

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........